Adatvédelmi tudnivalók

  • Az Európai Uniós rendeletnek megfelelő új adatvédelmi tájékoztatót vezettünk be.
  • Regisztrált felhasználóink e-mailt kaptak a regisztráció megerősítéséről.
  • Hírlevélre feliratkozott felhasználóink e-mailt kaptak a feliratkozás megerősítéséről.
  • A megerősítés a legközelebbi belépéskor is elvégezhető.
  • Május 25-től, a HTTP-sütik elfogadása során rendelkezhetnek úgy, hogy a Google csak titkosított IP-címet kapjon oldalunktól. (Ebben az esetben nincs lehetőség a hirdetések testre szabására.)
  • Cégünk alkalmazza az európai rendeletnek megfelelő szervezeti és adatbiztonsági előírásokat.
Termékek Menü

ÁSZF, Szállítás, Garancia

Általános Szerződési Feltételek


Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Pannon Led Kft.; továbbiakban: Szolgáltató és a Szolgáltató által üzemeltetett weboldal kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • Pick Pack Pont-on történő személyes átvétel
  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának)
  • Paypal fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül)
  • Fizetés egy Ön által kiválasztott Pick Pack Ponton - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségról az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.)
  • készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Cégünk természetesen igyekszik a szállítási- és postaköltségeket minimálisra csökkenteni. Jelenleg csomagjainkat a GLS Futárszolgálat szállítja házhoz. A GLS Futárszolgálat szerződésben vállalja, hogy a feladást követő maximum két munkanapon belül kézbesíti csomagjainkat.

Ha a Futárcég kézbesítőjétől nem sikerült átvenni a megrendelt csomagot, ezt a kézbesítő ismét megpróbálja Önnek kézbesíteni. Ha a második próbálkozás során sem sikerül átadni a csomagot, abban az esetben a Futárszolgálat cégünk telephelyére visszaszállítja azt. Amennyiben az átvétel sikertelensége a vevő hibájából történt, abban az esetben a vevő terhére felszámoljuk a sikertelen csomagküldés díját.

Külföldi címre való szállítási igény esetén minden esetben egyedi szállítási ajánlatot adunk ki.

Személyes áruátvétel: Személyes áruátvételre a szegedi üzletünkben van lehetőség előre jelzett időpontban nyitvatartási időn belül.

Rendelés törlése: A második sikertelen kézbesítés után törlődik a rendelése.

Szállítási határidők: Webáruházunk a raktáron lévő termékeket 48 órán belül szállítja. Amennyiben az áruházban feltüntetett termékből kevesebb van, mint amit Ön megrendelne, erről kollégáink telefonos megkereséssel értesítik Önt.

Webáruházunk célja, hogy olyan termékeket tüntessünk fel a kínálatunkban, amelyeket raktárról rövid határidővel tudjunk szállítani.

Szállítási díjak
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A Magyarországon belüli házhoz szállítás költsége rendelésenként bruttó 1.260 Ft. Amennyiben vásárlása bruttó összege eléri a 9990 Ft-ot, abban az esetben cégünk átvállalja a szállítási költséget.

Utánvét költsége: bruttó 1005 Ft. Az utánvét költsége minden esetben felszámolásra kerül.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.


 

Garanciális feltételek

  1. Bármilyen termék- függetlenül a hiba jellegétől- kizárólag a Pannon Led Kft. által biztosított jótállási időn belül (fényforrások és lámpatestek: 2 év, összes egyéb termék: 1 év- a vásárlás dátumától számítva) cserélhető vagy írható jóvá.

  2. Hibátlan termékre a Pannon Led Kft. nem alkalmaz cserét, jóváírást, kivéve az alábbi esetet:

- A vásárlástól számítva maximum 6 hónapon belül

- Hibátlan termék, sértetlen csomagolásban

- 20% jóváírási díj ellenében a Pannon Led Kft. aktuális listaárából

- Palotás Zsolt kereskedelmi vezető írásos engedélyével

  1. Hibás megrendelés esetén az átvétel dátumától számított 3 munkanapon belül, írásban jelzett tévesen megrendelt cikkeket cseréli a Pannon Led Kft.

3 munkanapon túl történő bejelentés esetén lásd 9. pont.

  1. A KT Electronic termékei esetében terméket cserélni kizárólag a KT Elektronic által kibocsátott, szabályosan kitöltött, dátummal ellátott garanciajegy ellenében tudunk.

Szavatossági jog: Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és a 45/2014. (II. 26.) számú Kormányrendeletben foglaltak szerint egy év jótállást vállalunk. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napja. A hibás termékeket 15 napon belül kicseréljük vagy megjavítjuk, vagy a megfelelő termék hiányában a termék árát visszautaljuk. A termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlaszámra utalja vissza. Cégünk akkor mentesül a szavatosság alól, ha bebizonyosodik, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadás után következett be. Nem érvényes a garancia, ha a termék nem rendeltetésszerű használatából, szakszerűtlen szereléséből, tárolásából eredő hibából adódik. Garancia nem vonatkozik nem megfelelő üzemeltetésből, mechanikai sérülésből, vagy elemi kárból bekövetkezett meghibásodásra. A fogyasztó a szavatossági igények elutasítása esetén békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testületek elérhetőségeit megtalálhatja a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság weboldalán.

Vállalkozásunk székhelye szerinti békéltető testület elérhetősége: Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület, 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 

A részünkre visszaküldött erre vonatkozó utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. Javított vagy cserélt termékeket szállítási költség nélkül küldjük vissza az Ön címére.

Nincs a keresési feltételnek eleget tevő termék.